نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

در این بخش به چند مورد از خواص آن که موجب شده یکی از غذاهای پیشنهادی پزشکان باشد اشاره خواهیم کرد. میگو سرشار از پروتئین است هر ۳ اونس میگوی پخته شده معادل ۲۰ گرم پروتئین است. مصرف میگو موجب می‌شود به مدت طولانی‌تری احساس سیری کنید و چیزی نخورید؛ بنابراین برای افرادی که به دنبال تناسب اندام هستند گزینه مفیدی است. میگو از غذاهای مفید دوران بارداری است خوردن غذاهای دریایی در دوران بارداری به شدت توسط پزشکان توصیه می‌شود؛ زیرا در رشد عصبی شناختی جنین اثرات شگفت‌انگیزی می‌گذارد. هم چنین بانوان شیرده و کودکان که در سن رشد هستند بهتر است میگو را در برنامه غذایی خود قرار دهند. میگو برای بیماری‌های تیروئیدی مفید است مصرف میگو دو ماده مغذی ید و سلنیوم را که برای عملکرد صحیح غده تیروئید بسیار مهم است را برای بدن فراهم می‌کند و سطح هورمون تیروئید خون را در یک حد مطلوب نگه می‌دارد.

 میگو باعث تسکین التهاب در بدن می‌شود التهاب مزمن در نقاط مختلف بدن خطر تخریب مسیر‌های عصبی و ایجاد سرطان را به دنبال دارد. مصرف میگو به درمان مشکلات التهابی مانند درماتیت که نوعی التهاب پوست به شمار می‌رود کمک می‌کند. همچنین این گوشت سفید برای التهاب مجاری ادراری، واژن و رحم در بانوان نیز مفید واقع شده است. میگو به سلامت سیستم گوارشی کمک می‌کند اگر معده شما درگیر عفونت شده و بافت آن آسیب دیده است، حتما میگو را مصرف کنید تا اثر آن را در تسکین دردهای معده مشاهده نمایید.

 سخن پایانی با توجه به تمام موارد گفته شده در بالا و برای تجربه کردن این خواص شگفت‌انگیز حتما ماهی ومیگو را در برنامه رژیم غذایی خود قرار دهید تا سلامت جسمی را برای شما به ارمغان بیاورند. البته اگر اکنون درگیر بیماری خاصی هستید پیشنهاد می‌شود قبل از مصرف آن با پزشک معالج خود مشورت کنید. اما برای خرید ماهی خوراکی باکیفیت باید به یک فروشگاه معتبر و خوشنام مراجعه کنید که مواد مرغوبی را در اختیار شما قرار دهد. شما می توانید جهت خرید ماهی شیر،ماهی حلوا و میگو به فروشگاه اینترنتی ناخداطاهر مراجعه کنید و از خرید محصولات ماهی ومیگو این فروشگاه نهایت لذت را ببرید.



:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

 سفارش تاج گل برای نمایشگاه: معمولاً خرید حضوری تاج گل برای نمایشگاه کار سختی است و شما می‌توانید در سایت هانی گل با خرید و انتخاب آنلاین تاج گل‌های مختلف نمایشگاهی به راحتی در سریع‌ترین زمان ممکن سفارشتان را تکمیل نمایید و برای نمایشگاه‌ها و همایش‌ها، کنفرانس‌ها، تالارها از یک تاج گل مناسب بهره ببرید. تاج گل نمایشگاهی برای افراد در کوتاه‌ترین زمان ممکن در شهر تهران ارسال می‌شود و می‌توانید از تاج گل‌های لاکچری و زیبا بهره ببرید.

 گل‌ها امروزه یکی از وسایل جذاب برای جلب توجه بازدیدکنندگان نمایشگاه و افتتاحیه‌ها می‌باشد و باعث زیبایی دو چندان مراسم شما خواهد شد و می‌توانید برای خرید تاج گل افتتاحیه مراکز مختلف از گل‌هایی با جلوه زیبا و کیفیت عالی و ماندگاری بالا استفاده نمایید. تاج گل تبریک افتتاحیه اندازه تاج گل: تاج گل‌های افتتاحیه امروزه در اندازه‌های مختلفی عرضه می‌شوند و شامل یک طبقه و دو طبقه و سه طبقه و معلق می‌باشند و می‌توانید در تاج‌های آن از گل‌های جذاب و متنوع بهره ببرید و بر اساس مناسبت و افتتاح مراکزی که می‌روید باید بهترین تاج گل را از سایت فروشگاه تاج گل هانی گل تهیه نمایید تا برگزاری مراسم به بهترین نحو انجام بگیرد. گل‌های مناسب برای دسته گل افتتاحیه: انتخاب دسته گل مناسب برای مراسم افتتاحیه از اهمیت زیادی برخوردار است و شما باید این کار را بدون مشکل انجام دهید و در انتخاب دسته‌گل‌های افتتاحیه می‌توانید از مشاوره رایگان ما استفاده کنید و در این زمینه کمک می‌کنیم تا بتوانید برترین تاج گل‌ها را برای مراسم‌های خود خریداری نمایید. معمولاً مراسم‌های افتتاحیه جزو مراکز شادی و نشاط و انرژی هستند که باید گل‌هایی را خریداری نمایید تا چنین حسی را به مخاطبینتان منتقل نماید. دسته‌گل افتتاحیه ایستاده: این دسته گل پایه دار که برای مراسم‌های افتتاحیه بسیار مناسب می‌باشد و با ارتفاع مناسبی که دارد جلب توجه افراد زیادی را به سوی خودش جذب می‌کند و یکی از محبوب‌ترین دسته‌گل‌های مراسم به شمار می‌رود و اگر می‌خواهید از تاج گل افتتاحیه هانی گل ایستاده استفاده کنید تا سلیقه همه افراد را در پی داشته باشد همین حالا از هانی گل اقدام نمایید. 



:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 بهمن 1401 | نظرات ()